lunes, 19 de septiembre de 2011

INICIANDO ESTE BLOG

Xa levaba tempo que na miña cabeza andaba a dar voltas esto de facer un blog para contar un pouco cousas que eu quero que a xente lea, ou alomenos, telas eu escritas para recordar nun futuro. Despois de ver como amigos e compañeiros se fixeron un oco nesto dos blogs, pois vou probar eu esta "aficción".

Quixera deixar constancia que debería comezar polo II PonteAventura Raid, Concello de Ponteceso, celebrado o 3 de setembro de 2011, pero como hai aquel dito galego ... pasou o día, pasou a romería ...creo que non deixaría reflexado toda a satisfacción que me deixou esa organización.

Quizáis debería comezar tamén no porqué do nome do blog ... e diría que foron varios os nomes que lle quixen poñer, pero que non me deixaban satisfeito. Quería que fose un nome que deixase constancia de Galicia, do bardo Eduardo Pondal -como maior representante do concello de Ponteceso, vila que me veu nacer-, e que deixase contancia do deporte na naturaleza e, por suposto, que non fose moi grande. Ó final, xa vedes o resultado.

""AS LENDAS E AVENTURAS NO FOGAR DE BREOGÁN".

No hay comentarios:

Publicar un comentario